Wyniki V edycji Plebiscytu

Po zakończonych obradach Jury i ostatecznym podsumowaniu prac publikujemy wyniki V edycji plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku.

Za najlepszy polski rebranding minionego roku uznana została zmiana marki Mobee Dick, która w głosowaniu Jurorów zdobyła największą liczbę punktów. Drugie miejsce zostało przyznane za zmianę Radia ZET, a trzecie – Radia Kampus.

Elektorzy, po dokonaniu wyboru finałowej dziesiątki, wskazali spośród kandydatów zmianę, która otrzymała wyróżnienie. Tytuł Wyróżnionego przez Elektorów Plebiscytu rebrandingu powędrował ostatecznie do Warszawy za przeprojektowanie marki ZTM Warszawa. Wynik głosowania był jednak bardzo wyrównany, a o zwycięstwie zadecydował zaledwie jeden punkt.

Organizator ostatecznie nie zdecydował się na przyznanie dodatkowego wyróżnienia.

Zwycięzcy i wyróżnionym Kandydatom należą się szczerze gratulacje! Kandydatury zakwalifikowane do etapu finałowego wzbudziły wiele emocji. Podjęcie jednomyślnej decyzji sprawiło Jurorom nie lada kłopot, dlatego rozstrzygnięcia dokonano poprzez głosowanie. Ostatecznie udało się tym sposobem wyłonić najlepszą zmianę minionego roku.

Podsumowanie i prezentacja wyników znajduje się na tej stronie.

 

Statystyki

Do V edycji konkursu przyjęto 33 Kandydatury. Jak dotąd była to najdłużej trwająca edycja RE:PL – Polski Rebranding Roku. Zaczęła się już 4 grudnia 2017, a zakończyła 15 marca 2018. Zwycięzcę, inaczej niż do tej pory, wskazało grono 14 Jurorów powołanych do tej roli przez organizatora, wyłaniając go spośród dziesięciu finalistów, którzy otrzymali nominacje do tytułu w drodze głosowania Elektorów Plebiscytu. Ci ostatni przyznali również jedno wyróżnienie.