RE:PL – Polski Rebranding Roku 2018

Wyniki VI edycji Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2018

V edycja Plebiscytu RE:PL trwała od 17 grudnia 2018 do 28 marca 2019 i składała się z następujących etapów: 1. przyjmowanie zgłoszeń na Elektorów Plebiscytu, 2. przyjmowanie kandydatur do Tytułu, 3. głosowanie Elektorów oraz 4. obrady Jurorów. Zwycięzca został wyłoniony w ramach obrad Jury Plebiscytu.

Do Plebiscytu zgłoszono łącznie 39 Kandydatur, z których 10 zostało nominowanych przez Elektorów Plebiscytu do obrad Jury: 3kiwi baby, aMuz – Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku, Jit Team, LEM.fm, Materia.st, Miasto Rybnik, Mobiconf, Muzeum Piłsudskiego, North Fish i Warsaw Run Club.

Oprócz tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku 2018 oraz drugiego i trzeciego miejsca, przyznano również nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2018 według Elektorów Plebiscytu. Osobne wyróżnienie przyznał także organizator.

Zobacz także

Jury VI edycji – RE:PL 2018 »
Elektorzy VI edycji – RE:PL 2018 »
Ogólne zasady przebiegu VI edycji plebiscytu »
Pełny regulamin VI edycji plebiscytu »

Zwycięzca Plebiscytu

Miasto Rybnik

Marka: Miasto Rybnik
Czas ogłoszenia zmiany: kwiecień 2018
Autor zmiany: Studio Otwarte
Szczegóły rebrandingu »

II miejsce w Plebiscycie

Jit Team

Marka: Jit Team
Czas ogłoszenia rebrandingu: listopad 2018
Autor: 247Studio
Szczegóły rebrandingu »

III miejsce w Plebiscycie

aMuz – Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku

Marka: aMuz
Czas ogłoszenia zmiany: październik 2018
Autor: tatastudio
Szczegóły rebrandingu »

Wyróżnienie Elektorów Plebiscytu

Miasto Rybnik

Marka: Miasto Rybnik
Pozostałe informacje j.w.

Wyróżnienie Branding Monitor

3kiwi baby

Marka: 3kiwi baby
Czas ogłoszenia zmiany: luty 2018
Autor: NUO studio
Szczegóły rebrandingu »

Wyróżnienie Branding Monitor przyznano marce 3kiwi baby za znaczną poprawę jakości aspektu wizualnego marki oraz rzeczywiste odświeżenie i profesjonalizację wizerunku. W ocenie organizatora rebranding powinien przyczynić się do osiągnięcia zakładanych celów, a więc repozycjonowania marki do segmentu premium, wykreowania skojarzeń z bliskością rodzicielską oraz zwiększenia rozpoznawalności marki poprzez spójną i estetyczną identyfikację wizualną.

Pozostałe Kandydatury zgłoszone do konkursu RE:PL 2018

Do piątej edycji plebiscytu przyjęto łącznie 39 kandydatów, spośród których wyłoniono finałową dziesiątkę. W kolejności alfabetycznej: 3kiwi baby, aMuz, Artkomiks, Callpage, Droptica, Duckie Deck, Duży Ben, Engine, Elektrozel, ENRS, Feniks Centrum Budowlane, Francke Art, FRIK, Go Leasing, Insmed, Invest, Jit Team, Klarsan, Kosmos, LemFM, Madison, Materia.st, Mebelux, Miasto Rybnik, Mobiconf, Multiclinic Group, Muzeum Piłsudskiego, Muzeum Poczty i Telekomunikacji, Nbit, Nortfish, Polin, PR Calling, Provence, Puffins, Sanders Music Festival, Struxi, Unimot, Unity Group, Warsaw Run Club.