RE:PL – Polski Rebranding Roku 2015

Wyniki III edycji Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2015

RE:PL 2015 logo

III edycja Plebiscytu RE:PL trwała od 5. do 24. stycznia 2016, a etap głosowania finałowego odbył się w dniach 18-24. stycznia 2016.

Do Plebiscytu zgłoszono 27 Kandydatów, z których 10 zostało nominowanych do etapu finałowego: Agata Meble, AZS Koszalin, Femax, Giełda Papierów Wartościowych, Gratka, Money.pl, Polska Liga Futbolu Amerykańskiego, Otomoto, Miasto Słupsk oraz X-Kom.

Łącznie oddano 10 052 głosy.

Wszystkie kandydatury do tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu 2015 prezentowały wysoki poziom przeprowadzanych zmian.

Zwycięzca w głosowaniu Czytelników

x-kom

x-kom rebranding RE:PL 2015

Czas ogłoszenia zmiany: październik 2015
Autorzy: BNA (www)
Oddanych głosów: 4 224 (42,02 %)
Więcej o zmianie: artykuł na Branding Monitor

II miejsce w głosowaniu Czytelników

Miasto Słupsk

Miasto Słupsk rebranding - RE:PL 2015

Czas ogłoszenia zmiany: sierpień 2015
Autorzy: Rio Creativo (www)
Oddanych głosów: 3 469 (34,51 %)
Więcej o zmianie: artykuł whitemad.pl

III miejsce w głosowaniu Czytelników

Femax

Femax rebranding - RE:PL 2015

Czas ogłoszenia zmiany: listopad 2015
Autorzy: Visane (www)
Oddanych głosów: 641 (6,38 %)
Więcej o zmianie: artykuł na Branding Monitor

Wyróżnienie Branding Monitor

x-kom

x-kom rebranding RE:PL 2015

Organizator zdecydował się przyznać Tytuł Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2015 marce x-kom, która zwyciężyła również w głosowaniu Czytelników, za bardzo wysoki poziom zaprojektowania, wdrożenia i zakomunikowania rebrandingu.

Pozostałe informacje j.w.