RE:PL – Polski Rebranding Roku 2014
Wyniki II edycji Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2014
Wyniki II edycji Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2014
II edycja Plebiscytu RE:PL odbyła się w dniach od 2. grudnia 2014 do 19. stycznia 2015, a samo głosowanie finałowe trwało w dniach 12-19. stycznia 2015.
W etapie finałowym udział wzięło 14 Kandydatów: InPost, Cert Polska, Filmweb, Techmark, T-Mobile Usługi Bankowe, CD Projekt, Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku, Muzeum Warszawy, TIM, King Wilki Morskie, Ruch Młodzieży Salwatoriańskiej, Wirtualna Polska, Energa Czarni Słupsk oraz Interia.
Łącznie oddano 6 452 głosy.
Czas ogłoszenia zmiany: wrzesień 2014
Autorzy: Lunatic Agency (www)
Oddanych głosów: 1 927 (29,87%)
Więcej o zmianie: artykuł na Branding Monitor
Czas ogłoszenia zmiany: lipiec 2014
Autorzy: Joy Intermedia (www)
Oddanych głosów: 1 843 (28,56%)
Więcej o zmianie: artykuł na Branding Monitor
Czas ogłoszenia zmiany: czerwiec 2014
Autorzy: Anna Światłowska (www)
Oddanych głosów: 1 019 (15,79%)
Więcej o zmianie: artykuł na Branding Monitor
Czas ogłoszenia zmiany: lipiec 2014
Autorzy: Abi Plus (www)
Więcej o zmianie: artykuł na Branding Monitor