Podstawowe dane o Kandydaturze
Firma 3kiwi baby prowadzi sprzedaż artykułów dziecięcych. Jako jeden z nielicznych polskich sprzedawców, posiada wyłączność na sprzedaż niektórych marek z segmentu premium. Poza sklepem internetowym, który jest głównym kanałem sprzedaży, firma posiada obecnie trzy sklepy stacjonarne we Wrocławiu, Świdnicy i Jeleniej Górze. Odbiorcami są głównie młodzi rodzice.
Rok powstania: 2010
Branża: handel / artykuły dziecięce
Właściciel marki: Baby Dyskont Sp. z o.o.

Informacje o rebrandingu i prezentacja zmiany
Autor zmiany: NUO studio
Przybliżony czas rozpoczęcia prac: marzec 2017
Czas ogłoszenia zmiany: luty 2018
Przyczyna rebrandingu i kontekst rynkowy: Rebranding miał na celu przede wszystkim zwiększenie czytelności znaku graficznego oraz repozycjonowanie marki do segmentu bliższego segmentowi premium. Wynikało to z rosnącej konkurencyjności w branży handlu artykułami dziecięcymi, wzrostu świadomości odbiorców oraz potrzeby dostosowania się do wzrastającej jakości projektowania graficznego w tej branży.
Założenia odnośnie rebrandingu: Głównym celem rebrandingu było zwiększenie sprzedaży zarówno w sklepie online jak i w sklepach stacjonarnych. Istotny był także wzrost świadomości marki oraz nawiązanie bliskiej relacji z jej odbiorcami, podejmującymi trudne decyzje zakupowe w wymagającym dla siebie momencie w życiu. Nowa identyfikacja miała wprowadzić ciepły i emocjonalny charakter, stworzyć natychmiastowe skojarzenie z nazwą, jednocześnie odnosząc się do idei bliskości i więzi rodzicielskiej. Zakres rebrandingu obejmował wszystkie punkty styku marki z odbiorcą: sklep www, opakowania wysyłkowe, grafiki social media, akceydensy, szyld.
Sposób zakomunikowania zmiany: Profil Facebook.
Obserwowane reakcje na zmianę: Branding Monitor, Grafmag: wzmianka w segmencie „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, wyróżnienie w Galerii Grafika w serwisie Behance, pozytywne komentarze klientów 3kiwi baby na Facebooku.
Strona internetowa marki
Wizytówki
Papeteria
PRZED
– wskazano niewykorzystywanie –
PO
– wskazano niewykorzystywanie –