3kiwi baby

Podstawowe dane o Kandydaturze

Firma 3kiwi baby prowadzi sprzedaż artykułów dziecięcych. Jako jeden z nielicznych polskich sprzedawców, posiada wyłączność na sprzedaż niektórych marek z segmentu premium. Poza sklepem internetowym, który jest głównym kanałem sprzedaży, firma posiada obecnie trzy sklepy stacjonarne we Wrocławiu, Świdnicy i Jeleniej Górze. Odbiorcami są głównie młodzi rodzice.

Rok powstania: 2010

Branża: handel / artykuły dziecięce

Właściciel marki: Baby Dyskont Sp. z o.o.

Informacje o rebrandingu i prezentacja zmiany

Autor zmiany: NUO studio

Przybliżony czas rozpoczęcia prac: marzec 2017
Czas ogłoszenia zmiany: luty 2018

Przyczyna rebrandingu i kontekst rynkowy: Rebranding miał na celu przede wszystkim zwiększenie czytelności znaku graficznego oraz repozycjonowanie marki do segmentu bliższego segmentowi premium. Wynikało to z rosnącej konkurencyjności w branży handlu artykułami dziecięcymi, wzrostu świadomości odbiorców oraz potrzeby dostosowania się do wzrastającej jakości projektowania graficznego w tej branży.

Założenia odnośnie rebrandingu: Głównym celem rebrandingu było zwiększenie sprzedaży zarówno w sklepie online jak i w sklepach stacjonarnych. Istotny był także wzrost świadomości marki oraz nawiązanie bliskiej relacji z jej odbiorcami, podejmującymi trudne decyzje zakupowe w wymagającym dla siebie momencie w życiu. Nowa identyfikacja miała wprowadzić ciepły i emocjonalny charakter, stworzyć natychmiastowe skojarzenie z nazwą, jednocześnie odnosząc się do idei bliskości i więzi rodzicielskiej. Zakres rebrandingu obejmował wszystkie punkty styku marki z odbiorcą: sklep www, opakowania wysyłkowe, grafiki social media, akceydensy, szyld.

Sposób zakomunikowania zmiany: Profil Facebook.

Obserwowane reakcje na zmianę: Branding Monitor, Grafmag: wzmianka w segmencie „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, wyróżnienie w Galerii Grafika w serwisie Behance, pozytywne komentarze klientów 3kiwi baby na Facebooku.

Strona internetowa marki

PRZED

PO

Wizytówki

PRZED

PO

Papeteria

PRZED

 

– wskazano niewykorzystywanie –

PO

 

– wskazano niewykorzystywanie –

Inne elementy podlegające porównaniu

PRZED

PO

Pozostałe materiały ilustrujące zmianę

Wykaz informacji dodatkowych
  1. Prezentacja rebrandingu w portfolio: link
  2. Prezentacja rebrandingu w serwisie Behance: link
  3. Artykuł o zmianie: link