Kandydatury finałowe plebiscytu RE:PL 2018

Zobacz Kandydatów, którzy uzyskali nominację do tytułu Polskiego Rebrandingu Roku 2018 w głosowaniu Elektorów. Poniżej zaprezentowane marki biorą udział w finałowych obradach Jury.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za informacje umieszczone w opisach poszczególnych Kandydatur. Treści pochodzą z dostarczonych formularzy zgłoszeniowych.

aMuz – Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku

Szczegóły rebrandingu »

Muzeum Piłsudskiego


Szczegóły rebrandingu »

Warsaw Run Club


Szczegóły rebrandingu »

Pozostałe Kandydatury zgłoszone do konkursu RE:PL 2018

Do szóstej edycji plebiscytu przyjęto łącznie 39 kandydatów, spośród których wyłoniono finałową dziesiątkę. Zgłoszone marki w kolejności alfabetycznej: 3kiwi baby, aMuz, Artkomiks, Callpage, Droptica, Duckie Deck, Duży Ben, Engine, Elektrozel, ENRS, Feniks Centrum Budowlane, Francke Art, FRIK, Go Leasing, Insmed, Invest, Jit Team, Klarsan, Kosmos, LemFM, Madison, Materia.st, Mebelux, Miasto Rybnik, Mobiconf, Multiclinic Group, Muzeum Piłsudskiego, Muzeum Poczty i Telekomunikacji, Nbit, Nortfish, Polin, PR Calling, Provence, Puffins, Sanders Music Festival, Struxi, Unimot, Unity Group, Warsaw Run Club.