Adam Chyliński
Współzałożyciel, partner i dyrektor kreatywny w TOFU studio. Najlepiej czuje się na polu projektowania graficznego, produkcji filmowych oraz niestandardowych rozwiązań kreatywnych. Absolwent malarstwa na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. TOFU studio pod jego artystycznym kierunkiem zdobyło wiele nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach m. in. : RED DOT (DE), German Design Awards (DE), Joseph Binder Awards (AUT), KTR (PL), Golden Pin (TW), IDA Awards (USA), HOW Design Awards (USA), CIDAwards (USA), Global Design Awards (HKG). Jeśli akurat nie projektuje i nie spędza czasu z rodziną to pewnie wisi na hamaku w lesie.
Piotr Dzik
Wykładowca akademicki trener, doradca, konsultant, analityki i praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie komunikacji marketingowej, promocji, reklamy i Public Relations. W reklamie i promocji przeszedł wszystkie szczeble – od szeregowego pracownika do dyrektora ds. strategii i kreacji. Pracował m.in., dla radia FLASH, agencji reklamowych: Wizual, Greenhouse, PRC, firmy konsultingowej WYG International. Na stałe zatrudniony od 2002 roku w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, Wydział Projektowy jako wykładowca w Pracowni Wizerunku, Promocji i Identyfikacji Wizualnej oraz od 2013 r. w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach. Twórca i współtwórca ponad 30 strategii promocji w marketingu terytorialnym. Autor ekspertyzy dotyczącej systemu identyfikacji wizualnej Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013. Prowadzi badania w dziedzinie systemów identyfikacji wizualnej jednostek terytorialnych, autor i współautor kilkunastu artykułów naukowych i publikacji publicystycznych z tego zakresu. Współautor książki (wraz z dr Anną Adamus-Matuszyńską) książki „Tożsamość wizualna polskich województw, miast i powiatów. Identyfikacja, prezentacja, znaczenie” (Wyd. Adam Marszałek/ASP Katowice 2017).
Bartek Kotowicz
Dyrektor zarządzający agencji brandingowej Engram. Twórca Instytutu Brandingowego IBRA oraz marki Pan Wizualny dedykowanej projektowaniu informacji. Wykładowca i juror konkursów branżowych (KTR, Polski Rebranding Roku). Z zapałem szkoli, prowadzi zajęcia dydaktyczne i pisze artykuły. Strateg oraz fan marek. Interesują go zwłaszcza zagadnienia z zakresu brandingu korporacyjnego.
Lena Mitkowa
Członkini Zarządu STGU. Ukończyła filologię polską i niemiecką na Uniwersytecie Warszawskim oraz produkcję mediów cyfrowych na Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Od 2009 roku wraz z Mariuszem Neonem Mitkiem prowadzi leniva studio. Zajmuje się strategią i pozycjonowaniem marek.
Kuba Enzo Rutkowski
Znany także jako Enzowski działa w branży prawie 15 lat zbierając doświadczenie w dużych agencjach brandingowych. Specjalizuje się w budowaniu systemów identyfikacji wizualnych z mocnym naciskiem na ich standaryzacje. Od kilku lat prowadzi własne studio brandingowe Kommunikat, które opracowało takie projekty jak standaryzacja Allegro, rebranding Asseco, Otomoto, czy też ostatnio serwisu Eduweb. Kuba jest także współorganizatorem poznańskiej konferencji graficznej Projekcje.
Damian Skotzke
Projektant z Poznania działający pod marką TZKE. Od ponad 7 lat zajmuje się komunikacją wizualną oraz projektowaniem interfejsów (UX/UI). Wierzy że design to partnerstwo, dialog i wymiana doświadczeń, więc również często jak przed komputerem można go znaleźć przy stole warsztatowym z Klientem oraz zespołem projektowym. Zafascynowany brutalizmem i architekturą, wolny czas poświęca na eksperymentowanie z koncepcją kompozycji w przestrzeni plakatu i UI.