Jury V edycji plebiscytu RE:PL 2017
Jurorzy Plebiscytu, którzy wyłonili laureatów V edycji konkursu. Zobacz kto oceniał finałową dziesiątkę kandydatów.
Jurorzy Plebiscytu, którzy wyłonili laureatów V edycji konkursu. Zobacz kto oceniał finałową dziesiątkę kandydatów.
Grafik, założycielka studia graficznego Podpunkt i software house’u Superskrypt. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz École Nationale Supérieure de Création Industrielle w Paryżu. Wielokrotna laureatka European Design Awards, Must Have Łódź Design Days, Dobry Wzór, Mobile Trend Awards, Projektu Roku i Literackiej Nagrody m.st. Warszawy. W konkursie RE:PL 2016 wyróżnione zostały dwa projekty Jej autorstwa – identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja konferencji AgileByExample.
Współzałożyciel i partner w studiu Ortografika. Od kilkunastu lat zajmuje się projektowaniem dla marek, instytucji publicznych i wydarzeń. W swojej pracy najbardziej ceni nowe wyzwania i wdrażanie procesu, w którym wybory estetyczne są rozwiązaniem problemu, a nie dziełem przypadku czy osobistych upodobań. Mimo dużej satysfakcji z wygranych konkursów (MSZ RP, ASP Katowice, Urząd Miasta Łodzi), publikacji i nagród (ostatnio KTR za logo Uniwersytetu Łódzkiego) to właśnie podejmowanie kolejnych wyzwań projektowych daje mu pozytywnego kopa i napędza do ciągłego rozwoju. Obserwacja efektów, jakie przynosi dobrze wykonana praca pozwala mu wierzyć, że to co robi wspólnie z zespołem Ortografiki ma sens.
W branży reklamowej i projektowej od ponad 20 lat. Graphic designer i art director. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Najważniejsze agencje: Corporate Profiles, DDB Warszawa, Scholz & Friends Warszawa, Ogilvy. Pracował dla wielu uznanych, globalnych marek, m.in.: Levi Strauss, Smirnoff, Johnnie Walker, Mercedes-Benz. Juror na festiwalach: Eurobest (1998), Magdalena Festival (2004), Polski Konkurs Reklamy KTR (2006, 2007). Autor rebrandingu dla Biura Reklamy TVP SA (1998). Najważniejsze nagrody: Dea Awards, Crackfilm, Złote Orły, Kreatura, Pinnacle Award New York, Golden Drum, Magdalena Festival (Grand Prix), Red Bull Konkurs Kreatywności, Projekt Arting. Uczestnik Drugiej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych. Zafascynowany awangardą muzyczną i oldschoolową kulturą didżejską. Słoik od 1994 – uwielbia Warszawę i wszystko co japońskie.
Działający międzynarodowo, multidyscyplinarny ilustrator, projektant grafik oraz researcher. Wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz założyciel kursów pod patronatem Karola Śliwki „Sztuka Projektowania”. Pomysłodawca i kurator Drugiej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych, międzynarodowej wystawy polskiego designu, która odbyła się w pięciu krajach. Ma na koncie współpracę m.in. z takimi markami i instytucjami jak: Amnesty International, British Airways, BMW, Costa Coffee, Coca-Cola, Mini, Bertagnolli, Mondadori Libri, Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Muzeum Emigracji w Gdyni, Centrum Designu Gdynia, Ministerstwo Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego Nowej Zelandii.
Wychodzi z założenia, że twórcza codzienność jest lepsza niż pewne jutro. Z tej przyczyny porzucił przyszłość w instytucjach europejskich na rzecz branży kreatywnej i własnej firmy. Dyrektor zarządzający agencji brandingowej Engram. Twórca blogu brandingowy.pl oraz marki Pan Wizualny dedykowanej projektowaniu informacji. Juror konkursów branżowych. Z zapałem szkoli, prowadzi zajęcia dydaktyczne i pisze artykuły. Strateg oraz fan marek. Interesują go zwłaszcza zagadnienia z zakresu brandingu korporacyjnego.
W 2012 roku ukończyła studia w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, kierunek Projektowanie Graficzne (dyplom w pracowni dr hab. Jacka Mrowczyka). Jest współtwórcą i partnerem w Blank Studio – śląskim kolektywie zajmującym się projektowaniem systemów informacji wizualnej w przestrzeniach publicznych. Jej projekty to przede wszystkim rozbudowane systemy piktogramów, infografiki, ilustracje i wszelkie inne działania wymagające systemowego podejścia. Zdobyła między innymi nagrody i wyróżnienia w konkursach: European Design Award, iF Design Award, Joseph Binder Award, Projekt Roku STGU, Muzeum Widzialne.
Absolwentka wzornictwa na ASP w Krakowie. Od kilku lat główny projektant Łobzowska Studio. Zajmuje się brandingiem i projektowaniem publikacji.
25 lat w biznesie. Współtwórca i dyrektor kreatywny bna/ (brand new attitude). Zajmuje się Brandingiem, Brand Consultingiem, Brand Designem, Designem, projektowaniem i tworzeniem Brand Experience, Corporate Identity i Brand Identity. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady (m.in. na ASP Kraków, Davos World Communication Forum). Autor wielu publikacji w mediach branżowych. Członek jury konkursów branżowych takich jak: Złote Orły, Effie, Polski Konkurs Reklamy KTR, ADCE Art Directors Club of Europe (Barcelona). Współtwórca wielu projektów nagradzanych w Europie (Epica, EDA), na świecie (USA: Creativity, Rebrand100, UK: Transform Awards) oraz w Polsce (Złote Orły, KTR, Effie). Nagrodzony Grand Prix i Złotem na Effie Awards 2015 (za rebranding WP). Autor brandingu największych polskich i kilku zagranicznych marek, takich jak: mBank, Polbank EFG, Bank BPH, Getin Bank, Empik, Tyskie, Lech, Warka, Żywiec, Żabka, Chillizet, Onet, czy Wirtualna Polska i wielu innych.
Projektantka, dyrektor kreatywna i partner w krakowskiej agencji Funktional. W branży od 13 lat, zaczynała od własnego studia projektowego Yumi Studio. Doktorantka Wydziału Form Przemysłowych na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, którą ukończyła z wyróżnieniem w 2008 roku. Do jej specjalności należy projektowanie User Experience, Brand Experience i Corporate Identity. Zespoły pod jej kierownictwem zdobyły nagrody i wyróżnienia w konkursach: The Webby Awards, Awwwards oraz CSSDesign Awards. Wyznaje holistyczne podejście do realizacji projektów. W wolnych chwilach zgłębia psychologię, a czasami niemieckie techno.
Specjalizuje się w brandingu, realizując zlecenia jako freelancer. Współtworzy i ulepsza marki od blisko 10 lat projektując identyfikację wizualną, a także konsultując strategię i pomysły na komunikację.
Projektant. Dyrektor artystyczny, założyciel i partner w Mamastudio. Współwłaściciel hotelu Autor Rooms i klubu narciarskiego SnieznePotwory. Absolwent Wydziału Grafiki ASP w Warszawie. Student wydziału Wzornictwa Przemysłowego. Członek zarządu Polskiego Klubu Brandingu. Współzałożyciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Prywatnie związany z Warszawą, górami i sportem.
Projektantka graficzna od 6 lat związana z firmą Jazzy Innovations, gdzie odpowiada zarówno za tworzenie rozwiązań mobilnych i webowych dla startupów, korporacji (Universal Music, CapGemini) jak i pracę nad marką samej firmy i jej produktami wewnętrznymi. W 2015 roku ukończyła z wyróżnieniem Komunikację Wizualną na wydziale Wzornictwa Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Założycielka bloga o projektowaniu., uczestniczka Drugiej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych. Jej prace dotyczące identyfikacji wizualnej gościły w takich publikacjach jak Coloring Your Brand, Good Idea 2, Infinite Icon.
Doświadczony grafik-projektant, autor wielu znaków, autor książki „Po co Ci logo”, współautor książki „Wizerunek miasta”, twórca projektu Orli Dom.