RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016

Wyniki IV edycji Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016

IV edycja Plebiscytu RE:PL trwała od 20. grudnia 2016 do 10. lutego 2017 i składała się z trzech etapów: 1. przyjmowania zgłoszeń do Jury Plebiscytu, 2. przyjmowania kandydatur do Tytułu i 3. głosowania finałowego, które przeprowadzono w dniach 1-10. lutego 2017.

Do Plebiscytu zgłoszono 37 Kandydatów, z których 10 zostało nominowanych przez Jury Plebiscytu do etapu finałowego: 10Clouds, Agile By Example, Arrinera Hussarya, Aura Herbals, Bitnoise, Deker Patissier&Chocolatier, eSky, Hertz Systems, Intex oraz Politechnika Warszawska.

Łącznie oddano 7 559 głosów.

Oprócz tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Czytelników Branding Monitor przyznano również dwa wyróżnienia: nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Jury Plebiscytu oraz nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku 2016 według Organizatora.

ZWYCIĘZCA W GŁOSOWANIU CZYTELNIKÓW

Arrinera Hussarya

Rebranding Arrinera Hussarya 2016

Marka: Arrinera Hussarya / www.arrinera.com
Czas ogłoszenia zmiany: grudzień 2016
Autor: Creogram / www.creogram.com
Oddanych głosów: 3 129 (41,39 %)
Więcej o zmianie: link 1, link 2, link 3

WYRÓŻNIENIE JURY PLEBISCYTU

Politechnika Warszawska

Rebranding Politechniki Warszawskiej 2016

Marka: Politechnika Warszawskawww.pw.edu.pl
Czas ogłoszenia zmiany: listopad 2016
Autor: Podpunkt / www.podpunkt.pl
Więcej o zmianie: link 1, link 2, link 3

WYRÓŻNIENIE BRANDING MONITOR

AgileByExample

Marka: AgileByExample / www.agilebyexample.com
Czas ogłoszenia rebrandingu: sierpień 2016
Autor: Podpunkt / www.podpunkt.pl
Więcej o zmianie: link 1, link 2

Wyróżnienie zostało przyznane za znaczącą poprawę jakości w odbiorze marki za sprawą wdrożenia wysokiej jakości identyfikacji wizualnej, silnie wpływającej na kreowanie nowoczesnego wizerunku, adekwatnego do charakteru tego wydarzenia. Doceniono kompleksowość projektu, staranne wykonanie i jego wdrożenie oraz dopasowanie identyfikacji do charakteru marki AgileByExample.

II MIEJSCE W GŁOSOWANIU CZYTELNIKÓW

eSky

Rebranding eSky 2016

Marka: eSky / www.esky.pl
Czas ogłoszenia rebrandingu: luty 2016
Autor: Mamastudio / www.mamastudio.pl
Oddanych głosów: 1 635 (21,63 %)
Więcej o zmianie: link 1, link 2

III MIEJSCE W GŁOSOWANIU CZYTELNIKÓW

Politechnika Warszawska

Rebranding Politechniki Warszawskiej 2016

Marka: Politechnika Warszawska
Czas ogłoszenia zmiany: listopad 2016
Pozostałe informacje: j.w.
Oddanych głosów: 1 386 (18,34 %)

Prezentację pozostałych Kandydatów, którzy wzięli udział w finałowym etapie IV edycji Plebiscytu można zobaczyć na tej podstronie.