Jury Plebiscytu

Jury Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016 po zakończeniu drugiego etapu konkursu przyznaje nominacje 10 najlepszym zgłoszonym rebrandingom, które następnie wezmą udział w głosowaniu finałowym.

Ponadto Jury Plebiscytu przyznaje również niezależną nagrodę w postaci tytułu
Wyróżnionego przez Jury Plebiscytu Polskiego Rebrandingu Roku 2016.

Skład Jury Plebiscytu

1. Guziński Marek (Rio Creativo)
2. Kotowicz Bartosz (Studio Engram)
3. Krupa Aleksandra (Blank Studio)
4. Lis Adam (Papajastudio)
5. Mierowski Wojciech (bna/)
6. Ociepka Łukasz
7. Tulibacka Aleksandra (Grafmag.pl)
8. Włoszczyński Andrzej-Ludwik
9. Golis Szymon
10. Klimek Miłosz (Admind)
11. Koralewski Waldemar (Portlab)
12. Kulakowski Łukasz (Web Summit)
13. Pacholczyk Dominik
14. Wydmańska Alicja (Jazzy Innovations)
15. Wysokiński Konrad (Substance.pl)

Jury Plebiscytu składa się z 15 członków powołanych przez Organizatora. Ośmiu pierwszych członków zostało wyłonionych bezpośrednio, natomiast siedmiu kolejnych Organizator wyłonił spośród czytelników bloga Branding Monitor, którzy w trakcie trwania I etapu plebiscytu przesłali poprawnie wypełnione zgłoszenia.